28 Mart 2015 Cumartesi

Avene Sprey 50+

Bahar geliyor yahu! Ne demiş şair: Beni bu güzel havalar mahvetti. :)

Sürekli bir gezme tozma aşkı var içimde. Güneşin tadını çıkarayım istiyorum. İşte tam bu noktadan bloguma yazı konusu çıkıyor! Güneşten korunmak şarttır, gereklidir, elzemdir!

Avene kullanıyorum canlar ben. Güneş kremlerini cilde yedirememek gibi bir sorunum olduğundan güneş ürünlerinin sprey formları tercihimdir: Avene Spray 50+ 200 ml.

200 ml olduğundan senelik ihtiyacınızı karşılar. Zaten güneş ürünlerini taş çatlasa bir sene kullanılmalı, daha uzun olmaz. ;)

Benim gibi açık tenliyseniz ve güneşten aşırı etkileniyorsanız tercih listeniz de ilk sıralarda yer almalı. Güneş kremleri uyguladıktan sonra ciltte beyaz beyaz kalır ya, Avene sprey' de böyle bir şey olmuyor. Öyle çok yoğun bir yapıda değil, incecik. Cilde kolay yediriliyor.  Yağlı his de bırakmıyor. 

Bir de içerdiği kimyasal filtre miktarı çok az olduğu için hassas ciltler de rahatlıkla kullanılabiliyormuş.








Unutmadan her güneş kremi güneşe çıkmadan yarım saat önce uygulayın. Avene Sprey 50+' ın 75 lira gibi bir fiyatı var. Ben vavendu.com 'dan 56 liraya aldım. Şapka hediyesi olduğu da benden bir dip not olsun size. İlk alışverişimdi kendilerinden, kargolamaları hızlı, ürün miadı uzun ve de baya evirdim çevirdim, sordum soruşturdum ürün orjinal. Sanıyorum ki bu ilk alışveriş son olmayacak. :)))

O zaman ben yeni ürünler için Vavendu'yu dolaşırken siz bu yazımı okuyun! Görüşürüz...




2 yorum:

  1. blog temanız gül yaprakları çok beğendim, takibe aldım sizi hemen..

    gultandogan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. :) Teşekkür ederim Gül.. Ben de seni takibe alıyorum.:)

    YanıtlaSil