26 Nisan 2015 Pazar

Nuxe Otobronzan Krem

Otobronzan dünyasına hoş geldiniz! Bazen, özellikle abiye giymek gerektiğinde, bronz bir cilde sahip olmak gerektiğine inanıyorum. Bir kaç günde brozlaşmak imkansız ve solaryum bana göre değil diyorsanız otobronzanlara merhaba deyin.


Daha önce sadece bacaklar için olan spreylerden kullanıyordum ama tüm vücut için çok da başarılı değiller. Favorim NUXE'dan geliyor... Nuxe Lait Soyeux Auto-Bronzant Corps!

Sizin için önemli olan o muhteşem geceden yaklaşık bir hafta önce kullanmaya başlayın. İstediğiniz bronzluğa ulaşana kadar uygulamaya devam edin tavsiyesi yazıyor üzerinde. Ne kadar bronz olmak istediğinize kendiniz karar verin. Eğer bir haftadan daha az bir zamanınız varsa da sabah akşam uygulamanızı da NUXE değil ben tavsiye ediyorum. :)










Çok para harcamanız gereken bir krem de değil üstelik. vavendu.com'dan 60 liraya alabilirsiniz. İyi pazarlar...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder